Rekordkínálattal indult el hazánk legnagyobb sonkás webshopja
Magyar gyártók húskészítményei mellett a külföldi sonkák legnagyobb hazai választékával indult el hazánk legnagyobb kínálatú sonkás webshopja, a sonka.hu. „A Sonkás” Gódor András 25 éve dédelgetett álma vált valóra azzal, hogy két hagyományos boltja mellett elindította a webáruházát is. Rekordméretű sonkakínálatot állított össze, közel 500 minőségi termék közül válogathatunk nála.
Több mint három évtizede dolgozik a Fény utcai piacon Gódor András, akit sokan csak „a Sonkásként” ismernek. 15 éve viseli ezt a nevet a hentes-kereskedő üzlete, amely jó hírnevét a bőséges választék mellett a minőségi termékeknek köszönheti.
A webshopon közel 500 minőségi termékből, köztük hazai és import sonkákból és sajtokból, szárazáruból, tejtermékekből, konzervekből és salátakiegészítőkből válogathatnak a vásárlók.
A kínálat más hazai webáruhazákhoz képest jóval szélesebb és magasabb minőséget képvisel. Gódor András ezzel kapcsolatban elmondta, „a Sonkás” termékei házhozszállítás után is olyanok, mintha a boltban vette volna a megrendelő.
Tartósítószer nélkül, környezetbarát módon
„Sonkáink szavatossága ugyan rövidebb, de frissebbek, nem tartalmaznak tartósítószereket, és a csomagolásnál nem használunk műanyagot, így a környezetvédelemre is hangsúlyt fektetünk. A magasabb minőségű helyi sonkákon kívül osztrák, német, olasz, spanyol, szlovén, francia, belga és macedón különlegességeket is kínálunk, virslink pedig túlzás nélkül a piac legjobbja” – magyarázta a hentes-kereskedő.
Hozzátette azt is, odafigyelnek az ételérzékenyekre is, így több termékük teljesen adalékanyagmentes: nem tartalmaz laktózt, glutént, polifoszfátot és színezéket sem.
Sajttálak, sonkatálak és vegyes tálak is rendelhetők már tőlük különböző méretekben, amiket főleg családi vagy baráti összejövetelekre ajánlanak. A vásárlók saját maguk állíthatják össze, mi legyen a házhoz küldött tányérokon.
Mivel számukra az élelmiszer bizalmi kérdés, Gódor András majdnem minden beszállítójával személyes kapcsolatban áll, sokat kóstol, saját ízlése pedig visszaköszön a pultban és a webshopon is, mert olyat nem árul, ami nekem nem ízlik.
„Tőlünk mindenki olyat kap, amihez máshol nem jutna hozzá, és erre én vagyok a biztosíték. Ahogy cégünk üzleti hitvallása is szól: amit mi nem ennénk meg, azt nem adjuk másnak sem!”