Champion díjas magyar pezsgő a 21. VinAgorán
Egy Champion, továbbá három arany és három ezüst díjat nyert a Lidl Magyarország a 21. VinAgora Nemzetközi Borversenyen. Ezen elismerések is bizonyítják, hogy a vállalat mennyire elkötelezett a magyar borkultúra és a hazai borászok mellett. Az áruházlánc 2019-ben több mint 23,7 millió palack magyar bort értékesített, ami a teljes magyar palackos borexport közel 30 százalékát jelenti.
„Büszkék vagyunk egyedülálló borkínálatunkra és arra, hogy diszkontáruházként immár a szakma által nemzetközileg is elismert és díjazott, kiváló minőségű, elérhető áron kapható, saját márkás pezsgőket és borokat kínálhatunk vásárlóinknak. Kiemelten fontosnak tartjuk a magyar beszállítóktól származó termékkínálatunk további bővítését, ezáltal a magyar gazdaság versenyképességének tovább erősítését.” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
A VinAgora Borversenyen elnyert Champion díját a jó ár-érték aránnyal rendelkező, tradicionális eljárással készülő saját márkás Pannon Imperial Extra Dry pezsgő érdemelt ki, ami az áruházlánc és a Garamvári Pincészet több éves, kiváló együttműködésének eredménye.
2014- ben azzal a céllal indult útjára a Lidl Wine Expo Hungary, hogy elősegítse a magyar borok nemcsak hazai, hanem határon túli ismertségét és népszerűségét, ezáltál minél több hazai bor kerüljön az európai Lidl áruházak polcaira. Ennek köszönhetően a vállalat a hazai legnagyobb exportőrnek számít, hiszen Európa szerte 12 országba 142 féle hazai bort exportált az elmúlt évben. A hazai áruházakban pedig a 2019-es gazdasági évben 12 millió palack bort vásároltak, ami 25 százalékos növekedést jelent az előző évekhez képest.